tiistai 16. elokuuta 2011

tayl0r tässä terve!

Heippa!

Eli minäpäs olen tämmönen 27-vuotias tytöntyllerö täältä Joensuusta ja pakko tunnustaa, että oon kyllä ihan täysin koukussa neulomiseen! Koko ajan pitää olla joku neule meneillään ja tälläkin hetkellä mulla taitaa olla joku seitsemän työtä kesken :D kova yritys oliskin nyt saaha tehtyä nuo nykyiset työt valmiiks ennen Sukkasadon alkua. Neulomisen lomassa ehdin myös touhuta kaiken näköstä 1,5 -vuotiaan Shetlanninlammaskoirani kanssa :)

Minulle tämä Sukkasato on järjestyksessään jo kolmas ja hauska sattuma onkin, että jokaisella kerralla olen ollu mukana nimenomaan Heinäladon puolella :) Tämän vuotinen tavoitteeni ois saaha valmistettua vähintään viidet sukat/säärystimet, jotka päätyvät lopulta lahjoiksi tai sitten myyn ne eteenpäin. Aika näyttää :)

Neulomisen iloa kaikille kanssasisarille (ja mahdollisille veljille :)!

Terveisin, tayl0r

Ei kommentteja: