lauantai 28. elokuuta 2010

ArualMaria esittäytyy

Hei kaikille! Olen ArualMaria täältä Savon sydämestä, Kuopiosta. :) Ikää on hieman reilu neljännesvuosisata, ja puikkoja olen heilutellut ahkerasti noin neljä vuotta. Ennen sitä neulominen oli vähäisempää ja satunnaisempaa, mutta nykyään puikot ovat käsissä lähes jokainen mahdollinen hetki. :) Kannustusjoukoista löytyy rakas avopuolisoni ja kaksi kissaa. :) Blogini on nimeltään Nekola; tervetuloa vierailulle!

Minäkin olen ensimmäistä kertaa mukana sukkasadossa. Aiempina vuosina olen yleensä missanut ilmoittautumisen, ja ehkä ollut liikaa muita kiireitäkin, joten osallistuminen on jäänyt. Tänä vuonna olen kuitenkin innolla mukana! Todennäköisesti tulee neulottua joitakin sukkia hyväntekeväisyyteen, mutta luultavasti myös lahjaksi sekä ihan itselle.  Itselleni neulon ainakin Wollmeisesta Cookie A:n Vilai-sukat (molemmat Ravelry-linkkejä). Olen valmistautunut sukkasatoon jo monta viikkoa; katsellut malleja ja hiplaillut lankoja, onneksi kohta pääsee aloittamaan! ;)  Valinnanvaikeus voi olla minun ongelmani - miten osaan päättää, mitkä neulon ensin ja mikä malli ja lanka sopivat yhteen.  :-D Toivotaan, että jotakin ehdin saamaan valmiiksikin - minulla on nimittäin tapana neuloa montaa työtä yhtä aikaa, jolloin joskus valmistuminen kestää. :-D

Huomasin myös, että Heinäladossa on nimimerkiltään lähes kaimani, Almamaria. Toivotaan, että meitä ei sekoiteta. ;-D

Ei kommentteja: