lauantai 28. elokuuta 2010

10Elise55 esittäytyy

Hei! Olen neulonut villasukkia melkein pienen ikäni. Myöhemmin omien lasteni myötä neulomiseni vain lisääntyi vauvan vaatteiden myötä ja niitäkin olen neulonut nyt isoäitinäkin omiksi tarpeiksi. Olen maatalon emäntä Itä-Uudeltamaalta. Naimisissa. Minä olen odotettu vieras sukumme joulujuhlaan joka vuosi kun minä neulon joululahjani puikoilla!

Ensimmäistä kertaa osallistun Sukkasatoon. Olen kyllä seurannut tarkkaan aiemmatkin satoilut, mutta nyt vasta uskalsin tulla mukaan. Sukkia neulon nyt muutaman parin ainakin ja katsotaan minkälaisia villasukkia saan kiikuttaa heinälatoon. Tuottelias neulomistahtini on varmaan lähtöisin pyörökoneneulojan ammatistani kun vuosia työskentelin urakkatyössä tekstiiliteollisuudessa.

Perustin ensimmäisen oman blogini tämän 10satoilun myötä, joten minulla on oiva tilaisuus oppia nyt myös bloggaamaankin. Blogini löytyy täältä .

Ei kommentteja: