tiistai 30. syyskuuta 2008

Esittely ja ekat sukat

Hei kaikille!

Olen vähän myöhäisherännäinen, kun en meinannut muistaa koko sukkaprojektia, mutta valmista on kumminkin syntynyt yksien parien verran. Ennen sukkien esittelyä on kuitenkin vissiin parasta esitellä itseni;)

Olen Merith ja muita töitäni löytyy blogista Tunturin tällä puolen. Käsitöitä olen tehnyt koko ikäni äitini ja mummoni opit tiukasti mieleen painaen. Koulussakin tein usen siten, kun kotona oli opetettu. Blogeja olen seurannut kohta kolmisen vuotta, ja paljon innostusta uusiin neuletekniikoihin on löytynyt. Olen uskaltanut kokeilla myös muita tapoja tehdä kantapää kuin se perinteinen.

Ja sitten niihin sukkiin. Kuva on mitä surkein, mutta täällä ei ole ollut oikein valoa sen parempiin otoksiin ja salama tietysti syö kaikki värit. Elämä on...


Malli: omasta päästä
Puikot: 2,5 Addit
Lanka: Austerman Step (se ohuempi versio)
Kulutus: n.60g
Koko: 39



Sukissa on silmukoita 56 ja kantapäänä ranskalainen versio. Sädekavennuksen arvelin sopivan hyvin ja niinhän se tekikin. Sukat istuvat täydellisesti ja ovat todella mukavat jalassa. Varren 1o1n resori on sopivan napakkaa ja sukkien väritys hieno. Raidat eivät tosin menneet kohdalleen, mutta enpä hirveän fanaattisesti sitä yrittänytkään. Toisessa sukassa nimittäin tuli solmu vastaan ja tokihan langan värit muuttuivat päinvastaisiksi.

Tässäpä tämä tilinavaus. Toivottavasti jaksan vielä kutoa sukkia. Niitä nimittäin tarvittaisiin paljon vauvan tossujen muodossa.

Ei kommentteja: